07:35 | چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

دانشگاه علوم پزشکی تهران

کالاها را گران‌تر از قیمت درج شده نخرید
پایگاه خبری راد: نایب رییس اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای اعلام کرد که اگر نرخ مصوب کالاها و حتی تخفیف‌هایی که برای خرید آنها از سوی فروشگاه‌های زنجیره‌ای در نظر گرفته می‌شود، رعایت نشود، تخلف است و مردم می‌توانند به از طریق اتحادیه شکایت خود را بررسی کنند.
معرفی برگزیدگان دو مسابقه نقشه‌برداری مغز در 19 مهرماه
پایگاه خبری راد: معاون علمی و فناوری آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز از حضور 16 متخصص ایرانی و داخلی در دومین سمپوزیوم نقشه‌برداری مغز خبر داد و گفت: در اختتامیه این سمپوزیوم از تیم‌های منتخب دو مسابقه در حوزه نقشه‌برداری مغز تقدیر می‌شود.
برگزاری سمپوزیوم و جشنواره فناوری نقشه‌برداری مغز از 18 مهرماه
پایگاه خبری راد: معاون اداری و مالی آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز از برگزاری سمپوزیوم تازه‌های نقشه‌برداری مغز خبر داد و گفت: در حاشیه این سمپوزیوم جشنواره پژوهش و فناوری نقشه‌برداری مغز برگزار می‌شود.
سنگ "تجهیزات آموزشی فرسوده" در راه پیشرفت آموزش پزشکی
پایگاه خبری راد: با وجود توسعه کمی دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی و همچنین افزایش جذب دانشجو در سال‌های اخیر، به نظر می‌رسد تجهیزات و امکانات آموزشی متناسب با این روند رشد نکرده است. به گفته کارشناسان و اعضای هیات علمی، بسیاری از دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی تازه تاسیس به خصوص در استان‌های محروم از کمبود امکانات و تجهیزات آموزشی رنج می‌برند.
سرازیر شدن فاضلاب تهران به سمت مزارع جنوب/ لزوم اجرای طرح جامع ایمنی فاضلاب پایتخت
پایگاه خبری راد: رئیس گروه سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی تهران در توضیح چرایی آبیاری مزارع با فاضلاب و اقدامات انجام شده جهت رفع آن، گفت: اجرای کامل طرح جامع فاضلاب شهر تهران راهکار اصلی جلوگیری از آبیاری زمین‌های کشاورزی با فاضلاب است.
هنگام زنبورگزیدگی چه کنیم؟
پایگاه خبری راد: یک متخصص پوست ضمن اشاره به افزایش زنبورگزیدگی در فصل تابستان، درباره مراقبت‌ و همچنین درمان آن توضیح داد.
جهانی شدن زعفران ایرانی با اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی ضمن اشاره به طرح‌های توسعه‌ای برای گیاهان دارویی با تسهیلات کم‌بهره شش درصدی گفت: طرح توسعه زعفران ایرانی و جهانی شدن آن را با اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی در دستور اجرا قرار داده‌ایم تا این محصول از یک کالای لوکس خارج شود و سرانه مصرف آن در داخل نیز افزایش پیدا کند.
صفحه قبل | صفحه بعد